
Celje je bilo od srede do nedelje že drugič stičišče vrhunske kmetijske in gozdarske mehanizacije. Letošnji sejem Agritech je za sabo pustil obilo zadovoljnih razstavljavcev in obiskovalcev, ki bodo sadove sejma lahko želi še kar nekaj časa. Po lanski, izredno uspešni izvedbi sejma, smo letos poskrbeli za še boljši in obširnejši razstavni program, kakor tudi obsejemske dogodke. »Število obiskovalcev je tako letos preseglo lansko številko. Agritech je obiskalo preko 21 tisoč obiskovalcev,« je povedal izvršni direktor Celjskega sejma mag. Robert Otorepec in poudaril, da je Agritech tako uspešen zaradi svoje ciljne usmerjenosti k strokovnim obiskovalcem, s čimer se razlikuje od ostalih kmetijskih sejmov v Sloveniji.
»Danes je vrhunsko, kar se tiče obiska, pa tudi pravi obiskovalci so takšni, ki imajo interes,« je v soboto dejal eden od mnogih razstavljavcev, ki so bili zadovoljni z obiskom sejma, kar pa se je v nedeljo še nadgradilo. »Zelo smo zadovoljni z obiskom na tem sejmu, še posebej zadnja dva dneva,« je povedal drugi. Po besedah vodje sejma Renate Košenina so razstavljavci izpostavili predvsem to, da na sejem pridejo pravi obiskovalci oziroma potencialni kupci in da jim kljub odličnem obisku, ni tako pomembna številka kot pa struktura obiskovalcev. »Izpostavili so tudi dobre pogoje in infrastrukturo sejmišča kot tudi samo organizacijo celotnega sejma,« pravi Košenina.
Kot pričakovano, je bil vikend na Agritechu najbolj obiskan. Število obiskovalcev je v vseh petih dneh tako za 500 preseglo lansko. Prav tako se je letos predstavilo dvakrat več razstavljavcev kot lani, in sicer 120, s tem pa skupno kar 300 blagovnih znamk, ki so napolnili 8 dvoran in nekaj zunanjih površin. Vodja sejma pojasnjuje, da je bilo letos nekaj dodatnih razstavljavcev iz področja kmetijske in gozdarske mehanizacije, ki so manjkali na prvem sejmu, saj so jih lanski pozitivni odzivi prepričali, da drugega sejma ne smejo zamuditi. Več razstavljavcev pa je letos predstavilo svojo ponudbo semen za poljedelstvo in travo, gnojil, škropiv, krmil, zaščitnih sredstev, dodatkov za prehrano živali, strojev in opreme za živinorejo ter vinogradništvo. »V prihodnji izvedbi sejma pa želimo še povečati ponudbo na področjih strojev in opreme za živinorejo, pridelavo sadja in zelenjave ter oljarstva,« dodaja Košenina.
Sejem je poskrbel tudi za številne obsejemske dogodke. Vse dni sejma so potekale testne vožnje traktorjev, kjer so obiskovalci lahko na lastni koži preizkusili, kako traktorji delujejo in ali so prava investicija. Kar nekaj obiskovalcev se je odločilo za testiranje vrhunskih traktorjev različnih znamk kot so John Deer, Deutz Fahr, Fendt, Bobcat, Claas Arion in drugi. Veliko zanimanja je bilo namenjenega tudi demonstraciji delovanja gozdarskih strojev, ki je na zunanjih površinah sejma potekala vse dni. Prav tako so bili obiskovalci navdušeni nad predavanji o aktualnih tematikah, kot so trajnostna in konkurenčna kmetijska proizvodnja v spremenjenih podnebnih razmerah, kako ohraniti premoženje pred napadom zveri in komu resnično pripadajo slovenski gozdovi, ki se jih je udeležilo kar nekaj zainteresiranih obiskovalcev in posameznikov, ki se jih teme tudi osebno dotikajo. Uspešno pa je bil izpeljan tudi informativni dan za mlade, kjer so se predstavile slovenske šole, ki nudijo programe povezane s kmetijsko in gozdarsko panogo, saj ga je obiskalo kar nekaj učencev in dijakov, ki razmišljajo o tem, kam naprej.
»Že druga ponovitev sejma Agritech je upravičila sloves največjega strokovnega sejma kmetijske in gozdarske mehanizacije. To je samo potrdilo odločitev, da smo sejem pravilno vsebinsko zastavili,« pravi Košenina in dodaja, da se sejem razvija v smeri strokovnosti tako po ponudbi kot po strukturi obiskovalcev. »To ni sejem namenjen splošni publiki in množici, ki opravi vsakodnevne nakupe, ampak kmetom in gozdarjem, ki za opravljanje svoje dejavnosti pri svojem delu potrebujejo mehanizacijo. Tako si lahko na enem mestu pogledajo raznovrstno ponudbo, se pogovorijo z razstavljavci, primerjajo cene in pridobijo informacije za nakup,« še dodaja vodja sejma.
Ustrezno zastavljenost sejma pa so potrditi tudi obiskovalci. Kar 94 odstotkov obiskovalcev je v anketah dejalo, da je sejem v celoti izpolnil njihova pričakovanja, dobrih 30 odstotkov obiskovalcev je nakup kmetijske ali gozdarske mehanizacije izvedlo že kar na samem sejmu, več kot 60 odstotkom pa je sejem pomagal pri kasnejši odločitvi za nakup.
0 comments
Write a comment